Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

Εσύ..άλλη καμία..

Κάθε φορά που γράφω εδώ νιώθω να ηρεμώ...να χαλαρώνω...να προσπαθώ να βρω απαντήσεις σε ότι με βασανίζει..

Μ'αρέσει όμως όταν γράφω αναρτήσεις για τ' άτομα που έχω γύρω μου και είναι ξεχωριστά...
όπως εσύ..

Με ταξιδεύεις αρκετό καιρό πίσω όταν ήμουν στο σχολείο..υπάρχουν στιγμές που σε ζηλεύω..
μακάρι να γύριζα λίγο πίσω..

Είσαι σε μια τόσο τρυφερή και ιδιόμορφη ηλικία..τόσο σημαντική..επηρεάζεσαι από τα πάντα γύρω σου..είτε θετικά είτε αρνητικά..

Μπήκα στη ζωή σου τόσο αναπάντεχα τόσο ξαφνικά..για να δώσω στη ζωή σου μια διαφορετική πνοή..κατεύθυνση..

Θέλω πάλι να πω ότι με νοιάζει το "είναι" σου πρώτα και μετά τα υπόλοιπα..γιατί όλα αλλάζουν γύρω σου..πάνω σου..ο χαρακτήρας όμως όχι..τόσο εύκολα..

Θέλω να χαμογελάει και να προχωράει βήμα βήμα στη ζωή της για να γίνεται καλύτερη
.

Η "πόρτα" μου,ο χρόνος μου,η προσοχή μου είναι για σένα διαθέσιμα μόλις τα έχεις πραγματικά ανάγκη ή θέλεις να χαμογελάσεις (με το υπέροχο χαμόγελο σου)

Σου αφιερώνω αποκλειστικά το τραγούδι μόνο για σένα.. (να το θυμάσαι αυτό) "Κάνει Μοναξιά" του Ηλία Βρεττού


Τίτλος: Κάνει Μοναξιά

Μουσική: 'Ακης Δείξιμος
Στίχοι: Αντώνης Παππάς
Πρώτη ερμηνεία: Βρεττός Ηλίας

Στο τηλέφωνο μιλούσα με ένα φίλο απ' τα παλιά
που με ρώταγε πως είμαι και αν περνάω καλά
αν εδώ που μένω κάνει άσχημο ή καλό καιρό
μα ούτε καν το 'χω προσέξει μιας και συ δεν είσαι εδώ

Κάνει μοναξιά μακριά σου, κάνει μοναξιά
απ' την ώρα του αντίο που 'παμε εμείς οι δύο,
Κάνει μοναξιά μακριά σου, μάτια μου γλυκά
και όσο λείπεις μακριά μου σβήνει η φλόγα στη καρδιά μου.

Στο τηλέφωνο με πήρε ένας φίλος απ' το χτες
και όταν ρώτησε τι κάνεις ένιωσα ενοχές
που δεν ήξερα για σένα έστω κάτι να του πω
και με μάτια δακρυσμένα έκλεισα το ακουστικό

Κάνει μοναξιά μακριά σου, κάνει μοναξιά
απ' την ώρα του αντίο που 'παμε εμείς οι δύο,
Κάνει μοναξιά μακριά σου, μάτια μου γλυκά
και όσο λείπεις μακριά μου σβήνει η φλόγα στη καρδιά μου.

Κάνει μοναξιά μακριά σου, κάνει μοναξιά
απ' την ώρα του αντίο που 'παμε εμείς οι δύο,
Κάνει μοναξιά μακριά σου, μάτια μου γλυκά
και όσο λείπεις μακριά μου σβήνει η φλόγα στη καρδιά μου.(χ2)

Ορίστε και το Link : http://www.youtube.com/watch?v=XvV0AhxyzPc

ΥΓ. Είσαι ένα τόσο αξιόλογο άτομο που πραγματικά φωτίζεις τους γύρω σου..
Χαίρομαι που είμαι στη ζωή σου και σε κάνω να χαμογελάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: