Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

ΧαροΟ:Τα πλάσμα με τα μελαγχολικά μάτια...

Καλησπέρα σας...

Καλό μήνα!

Κοντά ένα μήνα έχω να σας γράψω, πως περνάει έτσι ο καιρός...

Διακοπές στην Αθήνα, ξενύχτια, προβληματισμοί, ένταση αλλά πάνω απ'όλα ΕΣΕΙΣ..

Καθένας από εσάς έχει ένα μικρό ή μεγάλο κομμάτι της ψυχής μου, όπως έχω ξαναπεί και γράψει σε τούτο εδώ το χώρο..!

Αρχικά, να επισημάνω πως η σημερινή ανάρτηση είναι θεματική και αφορά ένα άτομο που γνωρίζω λίγο καιρό αλλά έχω εκτιμήσει πολύ και απ'όσο γνωρίζω αυτή η εκτίμηση και η αγάπη είναι αμοιβαία..

Αναφέρομαι στη Χαρού ή Χαρά ή Ζουζούνα..

Ξεκινώντας να μιλάω μαζί της μου έδωσε την εντύπωση μιας κακομαθημένης κοπέλας που ποτέ δεν της αρνούνταν τ'οτιδήποτε..Βέβαια όσο πέρναγε ο καιρός αυτή η άποψη καταρρίφθηκε και αντιλήφθηκα πως είναι ένα πληγωμένο πλάσμα που έχει καλλιεργήσει την εικόνα του "Χαζό παιδί χαρά γεμάτο"...

Ο λόγος?

Επειδή δεν θέλει να δείχνει αδύναμη αλλά κυρίως επειδή δεν θέλει να την πληγώσουν περισσότερο γιατί οι "πληγές" της ψυχής της δεν έχουν "γιατρευτεί" ακόμα..

Είναι ένα πλάσμα που ξέρει ν'αγαπάει βαθιά μέσα από τη ψυχή και την καρδιά της, ένα πλάσμα που έχει αρχές αλλά και όρια σε ότι κάνει..ένα πλάσμα που πολλές φορές τα μάτια της είναι μελαγχολικά και ας μην το παραδέχεται..ένα πλάσμα με αυξημένο επίπεδο οξυδέρκειας..

Θέλω να ξέρεις πως είναι τιμή μου να έχεις ένα κομμάτι της ψυχής,της καρδιάς αλλά και της εκτίμησης μου..

Σ'ευχαριστώ που μπήκες στη ζωή μου με τσαμπουκά και διάθεση να με κάνεις καλύτερο..

Σ'ευχαριστώ για το χρόνο και το χώρο στη ζωή σου..

Μια ευχή έχω να πω..

Μακάρι να είμαι πάντα παρών σε όποια στιγμή δεν είσαι καλά και να σε βοηθήσω με όποιον τρόπο να επανέλθει το χαμόγελο στα χείλη σου...

Κλείνοντας, από καρδιάς σου λέω να μάθεις να εκτιμάς όσους έχεις γύρω σου με πράξεις...

μη διστάσεις να μου πεις την πιο κρυφή σου σκέψη..

είμαι εκεί για να την ακούσω μόνο για σένα..

Σας χαιρετώ προσωρινά..

ΥΓ.Να προσέχετε όσους αγαπάτε πραγματικά και να το δείχνετε με πράξεις κάθε στιγμή γιατί πραγματικά το χαμόγελο της στιγμής είναι ανεκτίμητης αξίας..

ΥΓ.2.Έψαξα πολύ για να βρώ ποιο τραγούδι να σου αφιερώσω.."Παρέα" μου μουσικά σε τούτη τη συνάρτηση ήταν το τραγούδι "Οι άγγελοι" του Αντώνη Ρέμου, ένα τραγούδι αρκετά ερωτικό με στοιχεία που αποκαλύπτουν τα πιστεύω μου για σένα..

Τίτλος: Οι Άγγελοι
Στίχοι: Θεοφάνους Γιώργος
Μουσική: Θεοφάνους Γιώργος
Πρώτη εκτέλεση: Ρέμος Αντώνης


Πόσοι άγγελοι χορεύουν σ'ένα καρδιοχτύπι
πόσοι άγγελοι γελάνε μ'ένα σου φιλί
Μες σε μια βραδιά μου πήρες μακριά τη λύπη
Ίσως είσαι και το κρύβεις άγγελος κι εσύ
Αχ να μη τέλειωνε ποτέ
το βράδυ αυτό που σ'έχω πλάι μου
να μη ξημέρωνε ποτέ
τώρα που βρήκα την αγάπη μου
αχ να μη τέλειωνε ποτέ
το βράδυ αυτό που σ'έχω πλάι μου
να μη ξανάβρεχε ποτέ
τώρα που στέγνωσε το δάκρυ μου

Τι να τα κάνεις τα φτερά
πιάσε τα χέρια μου γερά
αφού με νίκησες σε ένα αγώνα άνισο
τι να τα κάνεις τα φτερά
πιάσε τα χέρια μου γερά
πάμε άγγελέ μου στο δικό μας τον παράδεισο

Πόσοι άγγελοι κοιτάνε μέσα απ'τη ματιά σου
πόσοι ακόμα τραγουδάνε μ'ένα "σ'αγαπώ"
μου'δωσες ζωή και ήπια μέσα απ'την καρδιά σου
κι έχω γίνει εδώ μπροστά σου άγγελος κι εγώ

Καλή Ακρόαση!!

ΥΓ.3.
Το βλέμμα σου με κάνει να χαμογελάω
η χροιά της φωνής σου με οδηγεί να ξεχνάω
γιατρεύεις της ψυχής μου τις πληγές
και δεν πονάω..

(αφιερωμένο για σένα..)

ΥΓ.4.Τι να τα κάνεις τα φτερά
πιάσε τα χέρια μου γερά
αφού με νίκησες σε ένα αγώνα άνισο
τι να τα κάνεις τα φτερά
πιάσε τα χέρια μου γερά
πάμε άγγελέ μου στο δικό μας τον παράδεισο

...μου'δωσες ζωή και ήπια μέσα απ'την καρδιά σου
κι έχω γίνει εδώ μπροστά σου άγγελος κι εγώ...

( έχω γίνει ένας ξεχωριστός φύλακας άγγελος της ζωής σου...
όπου και να είσαι είμαι και εγώ κάπου εκεί κοντά
αρκεί να ξέρω πως είσαι
πραγματικά καλά.. )

Δεν υπάρχουν σχόλια: