Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Μια ευχή & ένα χαμόγελο !!

Καλησπέρα σας...

Η σημερινή ημέρα είναι τόσο ξεχωριστή, μιας και γιορτάζει η Παναγία, που νιώθω κάπως ιδιαίτερα -σεβασμό και βαθιά πίστη- αλλά έχω και ένα μειδίαμα ζωγραφισμένο στα χείλη μου, δε ξέρω όμως γιατί...

Επιπλέον, να προσθέσω τις θερμότερες ευχές μου σε όσους γιορτάζουν με υγεία πάνω απ' όλα μιας και όλα τα υπόλοιπα γίνονται, όπως είχε προσθέσει εύστοχα η Κικίτσα σε μια φράση της!!
Ακόμα, μετά τις ευχές, να σας πάω στη θάλασσα -που τόσο λατρεύω και με ηρεμεί- και να σας περιγράψω τη γαλήνη που νιώθω κοιτάζοντας την και να σας το προτείνω ανεπιφύλακτα να το κάνετε και εσείς, ξεφεύγοντας και "αδειάζοντας" το μυαλό σας απ' όλα...

Κλείνοντας, καλό είναι τούτη την ημέρα να μην ξεχάσουμε όσους δουλεύουν και να χαρίζουμε απλόχερα το χαμόγελο μας -για να νιώσουν και εκείνοι καλύτερα αλλά και για να πάρουν δύναμη και κουράγιο- και να μας εξυπηρετήσουν όσο καλύτερα μπορούν.

Σας χαιρετώ προσωρινά...

υγ. Το χαμόγελο σας δίνει ηρεμία σε όσους είναι δίπλα σας και σας αγαπούν πραγματικά...

υγ.2. Ένα κεράκι και μια ευχή για όλους όσους έγιναν άγγελοι εκεί ψηλά ...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και από εμένα και να έχουν όλοι υγεία και όσα επιθυμούν στη ζωή τους και επειδή αφορά τη σκέψη και ένα χαμόγελο,έχω να πώ σε όλους εσάς εκεί εξω...
Ποτέ μην κλάψετε για κανέναν και για τίποτα στη ζωή σας,γιατί την ίδια στιγμή κάποιος άλλος 8α έχει ανάγκη το χαμογελό σας!Μην πετάτε ποτέ την χαρά στα σκουπίδια,διότι μόνο αυτή δίνει ζωή!
Μπράβο Βαγγέλη μου!